מה חשוב לדעת לפני שבוחרים קורס NLP

 

לקראת הקורס הקרוב שלנו להסמכת מטפלי NLP ופתיחת קליניקה, יש תלמידים ששואלים אותי, האם כאשר הם יסיימו את הקורס ויקבלו את תעודת ההסמכה שלהם כ-NLP פרקטישינר, הם יוכלו לפתוח קליניקה ולהתחיל לעזור לאנשים.

אז בקצרה התשובה שלי – במילה אחת: כן.

ובשתי מילים: כן, בהחלט.

ואני אסביר:

לאחרונה, יש בארץ מכללות ובתי ספר ל-NLP שיצאו במהלך שיווקי מוכר ולגיטימי, שבו הם מוכרים את הקורס הראשון – NLP פרקטישינר, יחד עם קורס ההמשך – NLP מאסטר – שני הקורסים יחד במחיר אחד. וזה בסדר.

אלא שחלקם מסבירים למתעניינים, שאם הם רוצים לעסוק ב-NLP – הם חייבים את שני הקורסים, כי קורס הפרקטישינר לבדו, לא נותן להם כלים לעזור לאנשים לעשות שינוי בחיים, אלא הוא רק מעין ״מבוא ל-NLP״.

אז זה לא נכון, ומי שאומר את זה – טועה, ומטעה.

יכול להיות שהם לא מלמדים אצלם, בקורס שלהם, את הידע המעשי שצריך כדי לעסוק ב-NLP, אבל – תואר NLP פרקטישינר הוא הסמכה לעסוק ב-NLP באופן הכי פרקטי. זו המשמעות של המילה פרקטישינר – בכל העולם. ״נרס פרקטישינר״ באנגלית, זה התואר המקצועי של ׳אחות מעשית׳, שיכולה ומורשית לטפל בחולים. ותואר NLP פרקטישינר הוא תואר הסמכה לעסוק ב-NLP.

אז נכון שבסוף קורס NLP פרקטישינר לא תוכלו מיד לעבוד עם נפגעי טראומה מורכבת, או נפגעות ונפגעי תקיפה מינית, או פוסט טראומה וכדומה.

אבל – תוכלו לעשות כל-כך הרבה: לעזור לאנשים להשתחרר מהתנהגויות מחבלות, מהרגלים אוטומטיים, ממחשבות שליליות, מתחושות ומרגשות לא רצויים, מאמונות מגבילות, מפוביות, ועוד ועוד ועוד…

NLP הוא מקצוע משנה חיים.

ובקורס שלנו, במרכז קורן ל-NLP ותת מודע, אנחנו מלמדים את כל הידע המקצועי, שמוכר על-ידי לשכת ה-NLP הישראלית, ושנדרש – כדי לעסוק ב-NLP ולעזור לאנשים לעשות שינויים משמעותיים בחייהם.

אבל – הרבה יותר מזה: בקורס NLP פרקטישינר במרכז קורן – אנחנו מלמדים גם את כל מה שצריך לדעת כדי לפתוח ולנהל קליניקה, ממש מאפס. כדי שכל בוגר ובוגרת שלנו יוכלו – כבר ביום שאחרי קבלת תעודת ההסמכה – להתחיל לעזור לאנשים, ולהתפרנס מזה. כן, כסף זו לא מילה גסה.

כי זו מטרת העל שלנו – להכניס יותר NLP לחיים של כולנו, כאן בישראל, ולהוציא משערינו יותר ויותר מנחי NLP מצוינים. לא פחות.

אז אם …אתם רוצים להכניס הרבה יותר משמעות לחיים – שלכם ושל אחרים, ואם …אתם רוצים מקצוע נפלא, מלא משמעות וסיפוק, משתלם ומתגמל – גם אישית וגם מקצועית. גם מנטלית וגם כלכלית …קריירה של מנחה או מנחת NLP – זה המקצוע שמתאים לכם.

ואם מה שאמרתי עכשיו נשמע לכם מעניין, נראה לכם טוב, ומרגיש לכם נכון – בואו לראות ולשמוע עוד על קורס ההסמכה ל-NLP פרקטישינר, של מרכז קורן ל-NLP ותת מודע. אנחנו מחכים לאנשים כמוכם.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *