EMR שיטת טיפול חדשנית בחרדות, טראומות והתמכרויות

מהי שיטת הטיפול EMR ?

EMR (קיצור של Eye movements release) היא שיטת טיפול חדשנית להשגת הקלה משמעותית בתופעות כגון: חרדות ופחדים, טראומות, התמכרויות, התנהגויות אובססיביות, כאבים כרוניים, ועוד – ואף במקרים של פוסט טראומה.

השיטה מתמקדת בהזזת העיניים בתנועות מסוימות באופן מבוקר, ומבוססת על התגלית כי יש יחסי גומלין בין פעילויות מוחיות מסוימות ובין תנועת אישוני העיניים. תנועות אלה מגרות את המוח ומסייעות למוח לסיים עיבוד תהליכים בצורה מבוקרת בהשגחה צמודה של המטפל.

שיטת EMR היא פיתוח חדשני הנשענת, בחלקה, על פרוטוקולים וותיקים יותר (כגון EMDR), ומטופלים רבים מוצאים את ה-EMR יעילה יותר ומהירה יותר.

יתרון חשוב של שיטת EMR, הוא שהיא ״נטולת תוכן״ (Content Free), כלומר – המטופל לא צריך לספר למטפל את פרטי האירוע הקשה שהוא חווה. היעדר הצורך ״לחפור״ בפרטים, או לשחזר באוזני המטפל את פרטי האירוע, מאפשר טיפול יעיל, גם עבור מטופלים רבים שנמנעו בעבר מטיפול, בגלל הכאב, החשש או הבושה לשחזר את פרטי האירוע.

EMR יעילה ככלי עצמאי, ובמיוחד כשילוב עם מתודות נוספות (למשל NLP).

למי מתאים הטיפול בשיטת EMR?

כמו בכל תחום טיפולי (רפואי, נפשי, רגשי, ועוד…) – לא כל טיפול מתאים לכל מטופל. יחד עם זאת, בטיפול EMR ניתן לוודא את ההתאמה במהירות רבה. תוך מפגש אחד או שניים ניתן להרגיש בהקלה משמעותית.

לפרטים נוספים על טיפול בשיטת EMR ולבדיקת התאמה לטיפול – צור קשר:

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *